— Wat te doen bij een blessure?
Breng in ieder geval je trainer of teammanager zo snel mogelijk op de hoogte!!

Ga naar de dokter en laat het aangifte formulier van Belfius invullen. Vul je eigen persoonlijke gegevens in en een korte beschrijving hoe je de blessure bent opgelopen. Plak op de tweede pagina een klevertje van het ziekenfonds en vergeet zeker ook niet daaronder te handtekenen. Voor minderjarige spelers dienen de ouders of wettelijk voogd te tekenen.

Betaal de onkosten die je hebt moeten maken voor je blessure (ziekenhuis, dokter, apotheek, kinesist, ...) en hou deze rekeningen goed bij.
Geef het ingevuld formulier af aan je trainer of teammanager. Zij zullen dit verder aanvullen en doorsturen naar Arena.

Zo gauw Arena een dossier heeft opgemaakt krijg je van de club een email met je dossiernummer. Tevens zul je via de Rugby Vlaanderen / Arena nog meer informatie ontvangen. Met dit dossiernummer kan je indien gewenst al gedeeltelijke terugbetalingen ontvangen.
Terugbetalingen worden rechtstreeks met Arena geregeld, Brugsche Rugby Club komt hier niet in tussen.

Vergeet ook niet dat je tevens verzekerd bent voor de verplaatsing van en naar de club/wedstrijd/activiteit/...
Heb je nog vragen of opmerkingen, aarzel niet om je trainer, teammanager of secretaris te contacteren.